אם הייתי אדם
משכמי ומעלה
כמו שלפעמים אני חושבת שאני
אז הייתי עוצרת רגע לפני
אומרת לבנותיי האהובות
בנות יקרות
היום אני נטולת אנרגיות
כך וכך קרה ואני צריכה התחשבות
היום תהיו יותר מעורבות ויותר אדיבות
ותעזרו לי שנעבור את היום הזה בנחת
אבל לפעמים אני אדם משכמי ומטה
או סתם נגמר לי איכשהו
וזה מתגלגל לכעס גדול
וצער
וחרטה
אם הייתי
השארת תגובה