הבלוג הפרטי של אשרה גרינבלט
  • שירה חצי שירה
  • הכל מכל כל
  • המסע להחלמה
  • על ספרים
  • צילומים
  • דיבור ישיר
  • לגדול על מים
  • שירה חצי שירה
  • הכל מכל כל
  • המסע להחלמה
  • על ספרים
  • צילומים
  • דיבור ישיר
  • לגדול על מים
אם הייתי
ראשי » כללי » אם הייתי

אם הייתי

27 במאי 2015 10:04 אין תגובות אשרה

אם הייתי אדם
משכמי ומעלה
כמו שלפעמים אני חושבת שאני
אז הייתי עוצרת רגע לפני
אומרת לבנותיי האהובות
בנות יקרות
היום אני נטולת אנרגיות
כך וכך קרה ואני צריכה התחשבות
היום תהיו יותר מעורבות ויותר אדיבות
ותעזרו לי שנעבור את היום הזה בנחת
אבל לפעמים אני אדם משכמי ומטה
או סתם נגמר לי איכשהו
וזה מתגלגל לכעס גדול
וצער
וחרטה

פורסם ב: כללי, שירה חצי שירה
« הקודם
הבא »

אשרה גרינבלט


להציג את כל הפוסטים של אשרה

השארת תגובה

ביטול

לגדול על מים - ספר מאת אשרה גרינבלט
קישורים חשובים
אתר הפאות
אני בפייסבוק
בלי קמח אין תורה
קבלת עדכונים על פוסטים חדשים

הכנס את כתובת הדוא"ל שלך:

תגיות
אקטואליה בית כנסת בית כנסת מגזר גמאני המסע להחלמה י מגזר פמיניזם
ארכיון
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
We WordPress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס