זה כבר עלול להתפס כמרירות אם אני אומר שזה לא ספר טוב, נכון? אתם תחשבו שבגלל שקיבלתי כבר תשובה שלילית שניה על הספר שלי אז אני מכסחת את כולם, נכון? אז אני לא אומר שהוא לא היה צריך לעבור לקטורה. אני רק אומר שכותב מחוכם יותר היה יכול לעשות מזה מעדנים. כמו ההבדל בין לחם עם שוקולד לבין עוגת שכבות מחוכמת. שניהם מתוקים, תכלס אבל האיכות אחרת לגמרי. כי הספר הזה עשוי מחומרים שאי אפשר לפספס איתם ובכל זאת מרחב התוצאה הוא רחב מאוד.
זהו. אמרתי מספיק וגם ככה תאמרו שאני מתוסכלת. (אגב אני לא. להפך. אני לומדת להבין שיש בעולם הזה מקום למגוון ספרים ויש דרכים שונות להוציא וזה בסדר וזה בסדר. מאמצת את הגישה המרוככת ובעיקר מבסוטית ממה שאני עושה. (+: )